תיאום מס לשכירים אתר האופנועים הישראלי

ראשי  |   לוח  |   פורום  |   קישורים  |   חדשות  |   כתבות  |   חדש בשוק  |   קניות

מטורו מוטור חוגגים 20 שנות ייצוג סאן-יאנג בישראל - 18/06/2005

לפני 20 שנה חוללה מטרו מהפיכה תפיסתית חשובה בשוק הדו-גלגלי בישראל כשהחלה לייבא את קטנועי סאן יאנג. באותם ימים היצרן הטיוואני קשור בהסכם עם חברת הונדה ומייצר דו-גלגלים מדור שני של הענק מיפן תחת המותג סאן יאנג אך נושא גם את לוגו הונדה. השליטה הבלתי מעורערת של הווספה בישראל מתחילה להסדק, תוצאות מבחן השוואתי במוטו, ווספה מול סאן יאנג אלפא 125 מעורר סערה, קטנוע עשוי פלסטיק עלום שם מנצח כמעט בכל קטגוריה את המיתוס, קטנוע איטלקי קשוח עם מורשת ארוכה נזרק לחבלי הזירה בנוק-אאוט.

סאן-יאנג הביאו לארץ את המושג קטנוע מזמין, כלי רך נוח שקט ונעים לשימוש, כמו גם מראה נקי תמסורת אוטומטית והתאוצות המרשימות, אשר שמשכו לקוחות חדשים לאמץ את הגישה החדשה. המעוז הקשה של ציי רכב כמו המשטרה והשליחים לא נכבש בקלות, באותם ימים הביטו מסיפון הווספה על "כלי הפלסטיק" בגיחוך, אך הנוחות והרעננות הצבעונית של הכלים מבית סאן יאנג עשו את שלהם.

מטרו שדרו ומכרו "קטנוע זה כייף", במקביל הקפידו לרענן את השוק בדגמים חדשים, ה-SR50 המדליק והזעיר הציג מראה קרבי עם היגוי חד ותגובות מצערת מרשימות, מפנה נוסף התחולל כשמטרו החלה לייבא את קטנועי הארבע פעימות, אשר רק חזקו את התפישה של קטנוע מפנק.

הפעילות של מטרו מול יצרן דינאמי ופורה לא הסתיימה בשיווק דו-גלגלים, החברה למדה את צרכי השוק, הרחיבה את מגוון השירותים המוצעים ללקוחות, קידמה את חוק ה-50 סמ"ק ותרמה רבות לשיפור הדימוי הדו-גלגלי בישראל. בתחילת שנות ה-90 בזכות מעמדה בשוק הישראלי, פוצחת החברה במשא ומתן מול קוואסקי וב-1994 זוכה לייצג את האחרון מבין ארבעת היצרנים הגדולים מיפן בישראל.

וכדי לחגוג 20 שנות פעילות ולהודות לשותפים להצלחה, התכנסו ביום שבת כ-300 איש במתחם מטרו בכפר-סבא, בליווי מופע אש חושני, אלכוהול משובח וסושי בר. בין הלגימות ונהנישנושים הוענקו תעודות הוקרה לסוכני החברה, יוני (מיוני אופנועים) זכה בתואר הסוכן הוותיק והפעיל ביותר של סאן יאנג, ועל כך תוגמל בטרקטורון החדש הטראקראנר 200. הלקוח הנאמן שרכש את המספר הגדול ביותר של קטנועים מתוצרת החברה, תוגמל בקטנוע ג'וי מקס חדש. גם עובדי החברה הוותיקים והמצטיינים זכו למגני הוקרה.

סגן נשיא סאן-יאנג , מר וואנג הביע את הוקרתו לנציגיו בארץ בנאום צנוע ומלא הומור, כשהמיקרופון איבד מזקיפתו ונכנע לכח המשיכה הסיר מר וואנג את חליפתו ושחרר את העניבה כשהוא מכריז "באנו לחגוג וליהנות, לא ?" בהמשך האירוע הוקרנה מצגת תמונות שסקרה את אבני הדרך בחברה. בהמשך הגיח הטרקטורון הטראקראנר ואחריו זוג קטנועי בקטנוע ג'וי מקס.

המקס החדש (בשמו האירופאי VOYAGER) בעל יחידת הנעה בנפח 251 סמ"ק, צילינדר יחיד, מקורר מים, בעל ארבעה שסתומים והזרקת דלק ממוחשבת. מנוע המקס מהווה עלית מדרגה ביצור מנועים מעל 172 סמ"ק. ככל הנראה לקראת יצור לפחות שני מנועים חדשים בנפח 300 ו-500 סמ"ק שיהוו בסיס עבור קטנועי הדגל של החברה והטרקטורונים.

לדברי סגן נשיא סאן-יאנג, המבקר בישראל לכבוד חגיגות ה-20, החברה שוקדת על פיתוח מוצרים ע"פ דרישות הלקוחות והשוק המכתיב קטנועים גדולי נפח. מנוע ה-500 סמ"ק צפוי להופיע בקרוב.

המקס מוצע כחבילה מפוארת במיוחד עם שלל פינוקים ותוספות כמו מושב מתכוונן, בוכנה תומכת לפתיחת המושב, לוח מכוונים אנלוגי הכולל מד-סלד ומהירות בתוספת צג LCD עם מד-דלק, טמפרטורה ומד-מרחק. חרטום הקטנוע נושא יחידת תאורה גדולה המורכבת משני יחידות עם רפלקטורים נפרדים. מסכת החזית מסתיימת משקף גבוהה ורחב, זוג מראות ענקיות. המראה הכללי משדר אלגנטיות וקלילות כשקווי האורך של הקטנוע מתכנסים בקווים נקיים מהמושב, החצאית האחורית וידית האחיזה לזנב קליל המסתיים בפנס אחורי גדול המשלים את הפרופרציה. בסה"כ מראה נקי ובטעם טוב.

מערכת הבלימה כוללת זוג דיסקים, 240 מ"מ מלפנים ו-200 מ"מ מאחור כשפעולת הבלימה נעשית באופן משולב קידמי ואחורי (כמו ה-CBS של הונדה)

נציגי מטרו נמנעו בשלב זה לספק מפרט טכני מלא או מחיר בישראל. אך הקטנוע אמור להגיע בתוך כחודש לאולמות התצוגה.


thm_DSC_3693.jpg
thm_DSC_3707.jpg
thm_DSC_3719.jpg
thm_DSC_3738.jpg
thm_DSC_3804.jpg
thm_DSC_3821.jpg
thm_DSC_3842.jpg
thm_DSC_3844.jpg
thm_DSC_3850.jpg
thm_DSC_3854.jpg
thm_DSC_3855.jpg
thm_DSC_3883.jpg
thm_DSC_3916.jpg
thm_DSC_3943.jpg
thm_DSC_3946.jpg
thm_DSC_3951.jpg
thm_DSC_3954.jpg
thm_DSC_3957.jpg
thm_DSC_3973.jpg
thm_DSC_4010.jpg
thm_DSC_4012.jpg
thm_DSC_4021.jpg
thm_DSC_4022.jpg
thm_DSC_4039.jpg


לראש הדף 

כתוב לנו |  החשבון שלי |  פורום |  בית

  XNET Smart Solutions All rights reserved © 1998-2005