גלעד שליט חי בייקרס
קניות |  ראשי |  לוח |  פורום |  לוח אירועים |  מאמרים |  מדריך בתי העסק 

 
(SignOut) החלף
המודעות שלי  |  עדכון פרטים  |  לרשימת המודעות  |  מודעות שמורות  |  פרסום מודעה  |  חיפוש מתקדם

bikers.co.il > חדשות > ידיעה

8/22/2007 5:57:24 PM היאבוסה, אופנוע העל של סוזוקי בדרך לארץ

הודעה לעיתונות מטעם עופר אבניר
היאבוסה, אופנוע העל של סוזוקי, יגיע בחודש דצמבר לישראל.


חברת עופר אבניר, יבואנית סוזוקי בישראל, תחל בשיווק היאבוסה במסגרת ההשקה העולמית בחודש נובמבר 2007, ומחירו ינוע בסביבות 135 אלף שקל.



הסוזוקי יאבוסה, האופנוע שהפך לאגדה וכיכב בחלומותיהם של רוכבי האופנועים באשר הם, מגיע לישראל יפה יותר, חזק יותר ומרשים מאי פעם. האופנוע שיתחילו בייצורו העולמי רק במהלך חודש ספטמבר, יגיע לישראל כבר בחודש נובמבר הקרוב. מחברת עופר-אבניר, יבואנית המותג SUZUKI בישראל, נמסר כי מחירו של האופנוע ינוע בסביבות 135 אלף שקל.


היאבוסה הוצג לראשונה לפני שמונה שנים, ונחשב, דאז, לאופנוע החזק והמהיר ביותר בעולם בייצור סדרתי כשהוא מחולל מהפכה בשוק האופנועים. ל- GSXR-1300 יש מראה "קרבי" שאי אפשר היה לטעות בו, שהפך לקאלט בקרב המעריצים בשנים בהם הוצג. כונסי אוויר קדמיים גדולים ומראה מעוגל לשיפור היכולות האווירודינמיות. מבחינה חיצונית, העיצוב שונה, אך שומר על הקווים הכלליים של האופנוע כפי שהם היום. החזית קיבלה עיצוב מעוגל יותר עם משקף כפול (דאבל באבל), המאותתים הושקעו בתוך הפיירינג גם מקדימה וגם מאחור בהתאם לעיצוב העדכני של סדרת הג`יקסרים. הזנב עוגל וקיבל קימור על מנת לשפר עוד יותר את יכולותיו האווירודינמיות של האופנוע. אך השינוי החיצוני הוא כאין וכאפס, לעומת השינוי שעבר היאבוסה בשלדה ובמנוע. שינויים אלו מסבירים מדוע האופנוע החדש מרעיד בימים אלו את את אמות הסיפים של עולם האופנועים. 


היאבוסה החדש מוגדר על ידי מומחי הענף כאופנוע על המהיר בעולם, עוד בטרם ירד הראשון מפס הייצור כיאה לנצר ממשפחת ה- R האגדית. הסיבה ? השיפור המשמעותי מתחת ל"כנפיים": מנוע ה- 4 צילינדרים זכה למנוע בנפח 1349 סמ"ק, אשר מפיק 200 סוסים שישמחו לצהול עבורכם כל הדרך אל עבר 300 קמ"ש, המהירות המקסימלית של האופנוע לאחר הגבלה אלקטרונית (עלייה מ- 1300 סמ"ק ומ- 175 כוח סוס בדגם הקודם). נתונים אלו מציגים את המנוע העוצמתי ביותר בעולם האופנועים, עם שיפור של יותר מ- 11% לעומת המנוע הקודם. 



באופנוע העל החדש של סוזוקי הותקן גם מחשב ניהול מנוע, הנותן שלושה מצבי הספק שונים הנקבעים בלחיצת כפתור. גם המכלולים החיצוניים של ההיאבוסה החדש זכו לשדרוג משמעותי עם זרוע אחורית קשיחה יותר, תת-שלדה חזקה משמעותית ביחד עם מתלים חדשים, בלמים ראדיאלים של טוקיקו וגם גלגלים קלים יותר. בסיס הגלגלים נותר 1,485 מ"מ ומשקלו עולה בשלושה ק"ג עד ל- 220.


חזרה

שליחת ידיעה באי מייל שליחת ידיעה באי מייל
לארכיון החדשות
לראש הדף 

כתוב לנו |  אודות |  הסכם שימוש |  ש"ות |  הצהרת פרטיות |  חיפוש |  החשבון שלי |  פורום |  בית

xnet    XNET Smart Solutions All rights reserved © 1998-2005

(: