אופנועים רכיבה נכונה אתר האופנועים הישראלי

חנות |  ראשי |  לוח |  פורום |  MotoTec |  קישורים |  חדשות |  משאל |  חדש בשוק


סאניאנג מאסק 50

כתב IXMIX

בסך הכל הסאניאנגים ידועים באמינותם המופלגת (למעט ה 150 מקוררי המים מהדור הישן). גם המאסק, כך נראה, יספק אותו סוג של שקט נפשי שמספקים בני משפחתו, אבל צריך לזכור שיש הרבה אופציות אמינות בשוק דהיום, ושווה לשקול חלופות.

ספציפית לגבי המאסק:
אתחיל דווקא מהשורה התחתונה - המאסק יקר, לא שווה את מחירו. ועכשיו ההסבר:
מראה ופוזה - הדבר חשוב (מאד) - כאן מדובר בכלי שמראהו החיצוני עדין מאד, אפילו אפשר לומר "זורם" או עגלגל - לדעתי ממש לא מתאים לקטנוע ואפילו לא מתאים לסאניאנג. הצורה מתאימה לחננות, או לתלמידות תיכון / סטודנטיות בבצלאל, אם אינך אחד מאלה - קח בחשבון שייתכן ויתחילו איתך גברים ברחוב (אולי זה טוב?...)

ביצועי המנוע קלושים למדי. בסטנדרט של קטנועי 50 בשוק של היום, כנראה שהמאסק אחד מאלה שמאיצים לאט יותר. הוא וודאי פחות טוב מהספורטיביים ומקוררי המים למיניהם, אבל להפתעתי הרבה נראה שהוא לא טוב באופן משמעותי אפילו מהפיור, ואפילו מהקימקו dj.
בזינוק מהמקום, יש לשים יד ימין על המצערת, להתחיל לסובב באור הכתום של הרמזור, ואז יש סיכוי שרוכבי 50 אחרים לא ישיגו אותך.
מהירותו הסופית, למרות האמור לעיל, סבירה בהחלט, והמחוג הצביע על 80+ בירידה חזקה, ועל 75-80 במישור (אופטימי? לא בטוח...).

בקטנועי 50 קטנים הדבר החשוב הבא, אחרי מנוע, היא מערכת הבלמים. במקרה של המאסק, מדובר בבלמים סבירים ולא יותר, אשר משיגים תאוטה לא רעה (אך לא טובה במיוחד). הדבר העצוב הוא שאת הפגנת הבינוניות ממערכת הבלימה הזו אתה מקבלים מקטנוע שהמהנדסים ציידו בבלם דיסק קדמי גדול ומכובד יחסית לגודלו (19 ממ). ייתכן שהכובד שלו (היצרן מדבר על 94 קילו יבש, נשמע הרבה) הוא הגורם לתאוצה ולתאוטה העצלות.

בריבות-תנועה (traffic-jam), למרות המנוע החלושעס והבלמים החנונים, הוא מצליח לתפקד יפה. זווית ההטיה הגדולה של הכידון, יחד עם גובהו המכובד, יוצרים אפשרויות תמרון נוחות בין המכוניות. נראה שאם היו רק פקקים, הוא היה אופציה טובה יותר ל 50.

לבסוף אומר רק כי למרות שהמחיר של המאסק די גבוה, מדובר בכ 10000 ש"ח על הכביש. קימקו טופ בוי וקימקו ZX יעלו לך פחות ויתנו לך לפחות אותה תועלת, פיז´ו ויוה סיטי והונדה sky בערך באותו מחיר יתנו לך לא פחות (וההונדה גם יפה, מה שקשה לומר על מתחריו).
מאמרים נוספים  

הונדה מבשרת על יציאת ה CB 1300 לאירופה
הורנט 600 החדש ל 2003
בלמים - מכיר ?! בייקס
לעבור את החורף יבשים
עמותת רוכבי השטח מרוץ 6 בן-שמן
מיגון למקרי תאונה - קסדות, כפפות, חליפות ונעליים
יריד ויתקין - מרוץ המוטוקרוס מספר 6
הענק העדין
אני נהג מרוצים, ואתה?
המלצות לרכישת 50 סמ"ק
דגמי הסופרמוטו החדשים של KTM
תערוכת מינכן
ויברציות לשנת 2003
ימהה YZF-R6 לשנת 2003 החשיפה המלאה
איך מוציאים רישיון לאופנוע ?
מאבק בתאונות הדרכים ?
רכיבה על רטוב
לווייתן של יבשה, בורגמן 650
נובח, אבל לא נושך (ימאהה בולדוג)
כמה טיפים חשובים בעת קניה ומכירת אופנוע
חמישה כללים בסיסים לשמירה על חייכם
גלעד והאנפילד
לראש הדף 

כתוב לנו |  אודות |  הסכם שימוש |  ש"ות |  הצהרת פרטיות |  החשבון שלי |  פורום |  בייקרס

   XNET Smart Solutions All rights reserved © 1998-2003