גלעד שליט חי אתר האופנועים הישראלי

ראשי | לוח | פורום | קישורים | חדשות | משאל | דגמים חדשים | חדש בשוק | קניות


ימהה YZF-R6 לשנת 2003 החשיפה המלאה

כשימהה מיישמת את גישת הכל חדש התוצאה חדה וברורה, קטגורית ה 600 סמ"ק מציירת גבולות חדשים בכל הקשור לאופנועי הסופר ספורט.

ה- R6 ל 2003
הוא אופנוע הכל חדש. אופנוע חדש בכל רמח איבריו , מנוע מוזרק חזק יותר וחלק יותר, שלדת אלומניום
המיוצרת בטכנולוגית יציקה חדשנית וזרוע אחורית קלה ודקה יותר המיוצרת באותה שיטה.

ה R6 של ימהה שנחשף, הוצג לראשונה בשנת 99 ומאז הגדיר גבולות חדשים בכל הקשור
לקשיחות שלדה, התנהגות כביש, להספק ומשקל, הפעם הגבולות מוגדרים מחדש על-ידי ימהה על אותו
דגם ובגישה חדשנית דומה.


כעת, לקראת 2003, זוכה האופנוע לעיצוב מקיף: ג'אנטים קלי משקל,שילדה חדשנית צבועה בשחור
מט, משקל אתלטי של 162 ק"ג ועיצוב קיצוני ומרשים.
הצביעה החדשה משלבת שלדה בשחור מט, משטחי פלסטיק צבועים בחלקם בשחור-מט יוצרים תחושה
של אופנוע קטן ורזה, במיוחד בגרסה האפורה. ומסיכת החזית משובצת בארבעה פנסים קטנים

השלדה
ימהה מספרים לנו על דור חדש בעיצוב שילדת הדלתא בוקס, הקשיחה ב 50 אחוז מהדגם הקודם בזכות
הטכנולוגיה של יציקת אלומיניום בוואקום(כמו באריזת קפה שחור?). הטכנולוגיה מאפשרת לבנות יחידה אחת קשיחה עם מינימום ריתוכים ופחות פשרות בתכנון היציקה. כלומר יותר קשיחות פחות משקל.

הזרוע האחורית קיבלה כמובן את אותו טיפול מסור בוואקום, תוך שמירה על בסיס הגלגלים זהה
לשנת 2002 (1380 מ"מ) ובהארכה של הזרוע ב 10 מ"מ נוספים. בשורה תחתונה הוקטן המשקל המוקפץ בזרוע האחורית מבלי לפגוע בקשיחותה.
איך שלא מסתכלים על זה התוצאה היא יצירת אומנות רזה וסקסית כמו.. .


מערכת הזרקת הדלק
הועתקה מה- R1 תוך מיפוי מחדש של מערכת ניהול מנוע, התוצאה המובטחת חלקות רגש כמו
ב R1 ואמינות המערכת האלקטרונית. גופי המצערת גדלו מ37 ל38 מ"מ, הגדלת תיבת האוויר
ומיקום מחדש של מערכת הראם אייר בחזית. התוצאה המובטחת: התאמה טובה יותר של מערכת הזרקת הדלק עם המנוע(ימהה בד"כ מקיימים הבטחות).

מנוע
מהנדסי ימהה שמרו על מימדי קוטר ומהלך הבוכנה לטובת משתמשי הכביש הציבורי, כלומר שמירה על עקומת הכח בסל"ד בינוני ולשפר את כח המנוע בסל"ד גבוהה (מהירות גבוהה) בעזרת מערכת הראם אייר. חוץ מזה 90 אחוז מקרבי המנוע חדשים ותומכים בגישת הכל חדש שננקטה בתכנון האופנוע. בכל זאת חשוב לציין(למי חשוב?) שגלי-הזיזים הוגבהו, ההצתה נוטה לכיוון חם יותר, גל-ארכובה מאוזן יותר.
המנוע מתנקז למערכת פליטה קלה ושקטה יותר וסטנדרטית בעיצובה (אולי משהו אובלי לשם שינוי)
המנוע המחוזק מתהדר במצנן מים קמור המשפר את יכולת הצינון ב 30 אחוז.
אז כמה אני מקבל מכל הסלט הזה ? ובכן ימהה מצהירים על 117 כ"ס ב13000 סל"ד ומומנט 6.787 קג"מ ב-12000 סל"ד (ללא ראם אייר)

מיותר להוסיף, אנו קצרי סבלנות טלפון למטרו ו... נסיעת מבחן


מפרט טכני
מנוע:
מהלך בוכנה: 65.5x44.5 מ"מ
הספק ללא ראם אייר: 117 כ"ס ב13000 סל"ד
מומנט ללא ראם אייר: 6.787 קג"מ ב12000 סל"ד
הספק עם ראם אייר: 123 כ"ס ב13000 סל"ד
מומנט עם ראם אייר: 6.99 קג"מ ב12000 סל"ד

שילדה: דלתא בוקס במבנה יהלום

בולמי זעזועים
קדמי: מזלג טלסקופי רגיל
אחורי: בולם יחיד

בלמים
קדמי 2 דיסקים בקוטר 298 מ"מ
אחורי דיסק בודד בקוטר 220 מ"מ

צמיגים
קדמי: 120/60
אחורי: 180/55

מימדים
אורך: 2025 מ"מ
רוחב: 690 מ"מ
גובה: 1090 מ"מ
גובה מושב: 820 מ"מ
בסיס גלגלים: 1380 מ"מ
משקל יבש: 162 ק"ג
מיכל דלק: 17 ליטר





MD Yamaha Announces All-New 2003 YZF-R6
מאמרים נוספים  

הונדה מבשרת על יציאת ה CB 1300 לאירופה
הורנט 600 החדש ל 2003
בלמים - מכיר ?! בייקס
לעבור את החורף יבשים
עמותת רוכבי השטח מרוץ 6 בן-שמן
מיגון למקרי תאונה - קסדות, כפפות, חליפות ונעליים
יריד ויתקין - מרוץ המוטוקרוס מספר 6
הענק העדין
אני נהג מרוצים, ואתה?
המלצות לרכישת 50 סמ"ק
דגמי הסופרמוטו החדשים של KTM
תערוכת מינכן
ויברציות לשנת 2003
ימהה YZF-R6 לשנת 2003 החשיפה המלאה
איך מוציאים רישיון לאופנוע ?
מאבק בתאונות הדרכים ?
רכיבה על רטוב
לווייתן של יבשה, בורגמן 650
נובח, אבל לא נושך (ימאהה בולדוג)
כמה טיפים חשובים בעת קניה ומכירת אופנוע
חמישה כללים בסיסים לשמירה על חייכם
גלעד והאנפילד
לראש הדף 

כתוב לנו |  אודות |  הסכם שימוש |  ש"ות |  הצהרת פרטיות |  החשבון שלי |  פורום |  בייקרס

   XNET Smart Solutions All rights reserved © 1998-2003